Sökresultat för sms
29 hittade artiklar
-
SMS - FAQ
I den här artikeln kommer vi gå igenom vanliga frågor gällande SMS. Om du fortfarande inte får svar på dina frågor kan du kontakta support Vi kommer att gå genom följande: Varför visas inte vissa
-
Inställningar
1. Rule settings. Sub. from Rule Communication on Vimeo. Dina kontoinställningar är indelade i fyra områden; Konto, Användare, Utvecklare och Admin. Här hanteras preferenser så som språk,
-
Hur kommer jag igång med SMS? - FAQ
I den här artikeln kommer du att får lära dig hur du kommer igång med SMS! SMS-funktionen i Rule kan användas till att skicka och ta emot SMS från dina kunder, det ger dig med andra ord en möjlighet
-
I vilket format måste telefonnummer skrivas vid import?
Det är vanligt att företag samlar telefonnummer som medlemsdata på sina medlemmar. För att importera in telefonnummer till tillhörande medlemskort krävs det att numret är skrivet i rätt format och
-
Journey Builder - SMS
Komplettera ditt innehåll med SMS i Journey Builder. För att sätta upp SMS i din Journey skapar du upp en ny sektion av typ SMS. Och kopplar ett segment till vilka du vill skicka till. När då dina
-
Winback flöde i Journey Builder
Hur du sätter upp ett Winback-flöde i Journey Builder Bara för att en kund inte har handlat eller visat intresse för ditt företag på ett tag, betyder det inte att kunden är förlorad. Den tidigare
-
Exempel på Automationer
I den här artikeln kommer vi gå igenom olika typer av Automationer du kan sätta upp. Vi kommer att gå igenom följande: Steg 1 - hur du sätter upp en Automation Välkomstmail Grattis automation
-
Din första Marketing Automation
5 - Rule first automation. Sub. from Rule Communication on Vimeo. Automatisering eller automation fungerar precis som namnet säger, något sker automatiskt. Genom att ersätta manuella processer med
-
Journey Builder - Kom igång
I denna artikel kommer vi att gå in på djupet vad Journey Builder är på ett så enkelt sätt som möjligt. Det kan verka komplext men vi kommer bryta ner det i olika steg. Du kommer snabbt märke vilket
-
Winback flöde i Automationer
Hur du sätter upp ett Winback-flöde i Automationer Bara för att en kund inte har handlat eller visat intresse för ditt företag på ett tag, betyder det inte att kunden är förlorad. Den tidigare kunden
-
Rule analytics
Rule Analytics är en samlingssida för all din statistik och analys av din data. När du först kommer in på sidan så visas exempel-data. För att byta till din egen data väljer du vilka typ av data du
-
Automatiserade order-/fraktbekräftelser
För att sätta upp automatiserade frakt- och orderbekräftelser så görs det vanligast med hjälp av API eller en integration. Det innebär att information från ett genomfört köp skickas från ert
-
Dina första steg med Rule
Osäker på var du ska börja? Här hjälper vi dig att bli en Ruler genom att guida dig igenom de första stegen i plattformen. Skapa din första egna mall med några knapptryck Med hjälp utav vår funktion
-
Spärrade & registrerade medlemmar - FAQ
I den här artikel kommer du kunna läsa om olika frågor angående "Spärrade medlemmar". Om du fortfarande inte får svar på dina frågor kan du kontakta support@rule.se Vi kommer att gå genom följande:
-
Journey Builder - Introduktion
I denna artikel ger vi dig en en introduktion i hur du navigerar dig inne i Journey Builder. Syftet med Journey Builder är att du ska kunna kommunicera mer men samtidigt med färre utskick. När du
-
Filter - FAQ
I den här artikeln kommer vi gå igenom vanliga frågor angående filter. Vi rekommenderar att ni börjar att läsa om Filter om ni känner er osäkra på vad det är eller hur man sätter upp ett filter. Om
-
Segment - FAQ
I den här artikeln kommer vi gå igenom vanliga frågor angående segment. Vi rekommenderar att ni börjar läsa om Segment om ni känner er osäkra på vad det är eller hur man sätter upp segment. Om ni har
-
Rabattkoder i Rule
Du kan enkelt ladda upp rabattkoder inne i Rule som du sedan kan använda i dina utskick. Fördelen med att använda denna funktion är att du får en översikt över hur många rabattkoder som är kvar
-
Ställ in automationer med Yotpo
Den här artikeln går igenom hur man ställer in några vanligt förekommande automationer för Rules integration med Yotpo. Dessa instruktioner förutsätter att du redan har konfigurerat Yotpo
-
Integrera Facebook anpassade målgrupper med Rule
En anpassad målgrupp är ett alternativ för annonsmålgrupper som hjälper annonsörer hitta befintliga målgrupper bland användare på Facebook. Du kan använda källor som kundlistor, webbplats, app-trafik
-
Integrera Vendre med Rule
Vendre är en komplett e-handelsplattform som innehåller alla de komponenter du behöver för att driva e-handel, oavsett om du säljer b2c, b2b eller ett eget varumärke. Med integrationen mellan Rule
-
Importera medlemmar
I den här artikeln kommer du lära dig hur du lägger till och uppdaterar dina kontakter i Rule. Med vårt verktyg för import kan du lägga till eller uppdatera dina medlemmar i Rule. Importera via fil
-
Strategisk guide för Winback
Winback: Ge kunden en anledning att komma tillbaka Bara för att en kund inte har handlat eller visat intresse för ditt företag på ett tag, betyder det inte att kunden är förlorad. Den tidigare kunden
-
Integrera Google Ads Audiences
Med Google Ads kundmatchningslista kan du använda din online- och offlinedata för att nå och engagera dina kunder igen på Google sök, Shopping-fliken, Gmail, YouTube och Google display. Med hjälp av
-
Automationer för e-handel
I denna artikel kommer vi att gå genom olika automationer som du enkelt kan sätta upp efter att du kopplat på din E-handel till Rule. I denna artikel kan du läsa mer om Marketing Automation för
-
Segmentera på aktivtet
I den här artikeln kommer vi gå igenom två nya medlemsfält som vi har släppt i Journey Builder. Nu kan du istället för att skapa upp segment, använda dom nya medlemsfälten "Creation date" och "Latest
-
Integrera Infobaleen med Rule
Hur fungerar integrationen med Infobaleen? Ta din digitala marknadsföring till en ny nivå genom att kombinera infobaleens kraftfulla plattform för segmentering och personalisering med ditt Rule
-
Enterprise Export
Enterprise Export är en möjlighet för den organisation som har intresse för – eller behov av – att samla all aktivitetsdata från Rule med syfte att på egen hand analysera den. Enterprise Export är en
-
Journey Builder - FAQ
Syftet med Journey Builder är att du ska kunna kommunicera mer men samtidigt med färre utskick. När du sätter upp en Journey kommer du kunna bygga flera olika flöden, med både mail och SMS-utskick.