Jag har importerat medlemmar, men dom är spärrade?

Begreppet spärrad innebär att kunden antingen har avregistrerat sig från att motta utskick eller har blivit spärrad av en kontoadministratörer på kundens begäran. 


  1. När en kund väljer att avregistrera sig från utskick placeras de automatiskt i spärrlistan i ditt Rule-konto. Detta innebär att deras e-postadressen ligger kvar, men de är blockerad för ytterligare kommunikation. 
  2. Om en medlem har studsat hårt, kan den även då avregistreras. Läs mer om mjuka och hårda studsar här. 
  3. Om du upptäcker spärrade adresser, beror det på informationen ovan. 
  4. Har du råkat importera en helt ny lista som spärrade? Läs denna artikel hur du kan återaktivera dessa medlemmar.  



Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov

Andra sätt att få hjälp

Anmäl dig till vårt nästa webinar

Gratis

Upptäck hemligheterna bakom tillväxt genom engagerande marknadsföring.

Kontakta oss för att boka en Workshop

Upptäck hur du kan öka digital engagemang och tillväxt genom en personlig genomgång av Rule

Hittade du inte det du sökte?

Ingen fara, kontakta vår support om eventuella frågor!

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Jag samtycker till att ta emot Rules nyhetsbrev i enlighet med integritetspolicyn.